Nákupný košík je prázdny.

0 položiek
Spolu:
0,00 €
Vstúpiť
0 položiek (0,00 €)
 
 

Sprint 2

ÚvodSprint 2
Zobrazené produkty 1 - 9 z celkových 70
Zobraziť stranu: 1 2 3 ... 8 »
Zamestnávanie cudzincov (H. Barancová a kol.)

Zamestnávanie cudzincov (H. Barancová a kol.)

Zamestnávanie cudzincov je predmetom odbornej pozornosti kolektívu autorov pod vedením prof. JUDr. Heleny Barancovej, DrSc. z komplexnejšieho nadodvetvového hľadiska, pričom ťažisko výskumu zamestnávania cudzincov spočíva v oblasti pracovnoprávnych vzťahov. Monografia je tematicky zameraná nielen na zamestnávanie cudzincov – občanov Európskej únie v rámci voľného pohybu zamestnancov, ale komplexnejšie sú skúmané aspekty zamestnávania cudzincov z nečlenských krajín EÚ a tiež zamestnávanie cudzincov v rámci voľného poskytovania služieb pri dočasnom vyslaní zamestnancov z krajín Európskeho hospodárskeho priestoru na územie Slovenskej republiky.

ZAMESTNANEC – ZAMESTNÁVATEĽ A KONATELIA s.r.o. (H. Barancová)

ZAMESTNANEC – ZAMESTNÁVATEĽ A KONATELIA s.r.o. (H. Barancová)

Rozšírenie nových pracovných modelov pod vplyvom digitalizácie výrobných procesov stavajú pred pracovné právo otázky zásadného charakteru, smerujúce aj k prehodnoteniu doterajšieho legálneho vymedzenia pojmu zamestnanec či legálneho vymedzenia pojmu závislá práca.

11,- €
Výpočtové nástroje programu MS Excel (A. Pólya a kol.)

Výpočtové nástroje programu MS Excel (A. Pólya a kol.)

Publikácia Praktikum z informatiky má slúžiť predovšetkým na účely vyučovania praktickej časti predmetu Informatika a môže efektívne pomôcť aj samostatne zvládnuť základnú prácu s jednotlivými nástrojmi a funkciami tabuľkového procesora.

Publikácia je dostupná širšej verejnosti a je obohatená o množstvo riešených úloh, ktoré boli požadované študentmi v predchádzajúcich rokoch. Samozrejmou súčasťou tejto publikácie je CD príloha, ktorá pomôže tak pri cvičeniach, ako aj samoštúdiu.

Autori publikácie si uvedomujú, že vstupujeme do doby e-learningu, ich snahou je preto poskytnúť študentom doplňujúci a v niektorých prípadoch alternatívny materiál k tradičnej forme výučby. V publikácii možno nájsť vysvetlenie základných techník písania vzorcov, vytvárania funkcií a iných nástrojov tabuľkových procesorov, preto sa možno na cvičeniach zamerať viac na tvorivú prácu a precvičovanie učiva.

9,40 €
Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem (O. Zorkóciová, B. Brynkusová)

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem (O. Zorkóciová, B. Brynkusová)

Predkladaná monografia sa snaží čitateľom priblížiť zrozumiteľnou a názornou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu, konkrétne medzinárodnej marketingovej stratégie podnikateľských subjektov v jednotlivých prvkoch ich marketingového programu – medzinárodného marketingového mixu. Teoretický text je doplnený mnohými praktickými príkladmi ako aj zisteniami originálneho výskumu, ktoré by mali prispieť k ľahšej a rýchlejšej orientácii čitateľa a sprístupniť ho aj menej erudovanému publiku.

Publikácia ako vedecká monografia je určená najmä odbornej verejnosti, zástupcom teórie aj praxe, zameraným na oblasť medzinárodného podnikania. Súčasne môže poslúžiť aj ako pomôcka pre odbornú aj laickú verejnosť zaujímajúcu sa o danú problematiku a v neposlednom rade napomôcť podnikateľským subjektom pri hľadaní ciest efektívneho uplatnenia sa na medzinárodných trhoch.

8,20 €
Vademékum podnikateľskej etiky (A. Remišová)

Vademékum podnikateľskej etiky (A. Remišová)

Autorka predkladá druhé vydanie tejto úspešnej publikácie. Cieľom monografie je poskytnúť návod, postupy a odporúčania, ako implementovať podnikateľskú etiku do organizácie a učiniť z nej systematickú súčasť riadenia.

Kniha je určená všetkým, ktorí chcú vytvoriť etické prostredie vo svojej organizácii. Kde je vôľa, tam je cesta, zvykne sa hovoriť. Vademékum podnikateľskej etiky predstavuje cestu pre riadiacich pracovníkov na všetkých postoch v hierarchizovaných súkromných, štátnych, verejných či mimovládnych organizáciách ku kvalitatívne vyššej organizačnej kultúre.

Úvod do výskumu trhu (K. Richterová a kolektív)

Úvod do výskumu trhu (K. Richterová a kolektív)

Skúmanie trhu vo výskumných agentúrach, práve tak ako vo výrobných alebo obchodných organizáciách reaguje na tieto výzvy v celosvetovom merítku. – Dochádza k prehodnoteniu tradičných metód a postupov skúmania trhu a v kontexte progresívnych informačných technológií k odkrývaniu nových informačných zdrojov a sofistikovaných analýz s cieľom poskytnúť manažérom správny druh informácií pre rozhodovanie. Tento proces hľadania a využívania symbiózy tradičných i nových spôsobov výskumu trhu často prináša špecifické inovatívne riešenia, z ktorých mnohé reprezentujú obchodným tajomstvom chránené know-how.

      Podobne text učebnice vychádza z tradičných metód skúmania trhu so zámerom sprístupniť dôslednejšiu kategorizáciu a objasnenie źákladnych metód v podmienkach dostupných informačných technológií. Napriek nestabilite prostredia a aktuálnej dynamike výskumu trhu, chce čitateľovi poskytnúť overené poznatky, a zároveň naznačiť nové a perspektívne smery výskumu.

22,68 €
Tovaroznalectvo (A. Lacková a kolektív)

Tovaroznalectvo (A. Lacková a kolektív)

Vysokoškolská učebnica si kladie za cieľ poskytnúť základné informácie a poz-natky o charakteristike úžitkových vlastností produktov a ich vplyvu na konkurencie-schopnosť. Zaoberá sa tiež metódami hodnotenia produktov, ich významom a využívaním v obchodnej praxi, ako aj environmentálnymi požiadavkami na produkty
v priebehu celého životného cyklu a prístupmi v oblasti udržateľnej výroby a spotreby. Podrobne analyzuje požiadavky na balenie a skladovanie produktov. Pozornosť je tiež venovaná produktovým inováciám a ich uvádzaniu na jednotný európsky trh.

Konkurenčné prostredie trhu zákonite vyžaduje od výrobcov aj obchodníkov poznatky a vedomosti o jednotlivých komoditách, platnej legislatíve a systémoch zabezpečovania kvality a bezpečnosti. Z tohto hľadiska môže vysokoškolská učebnica slúžiť ako vhodná pomôcka nielen študentom, ale aj širokej odbornej verejnosti.

19,98 €
THE MARKETING IN THE FINANCIAL SECTOR (Anton Korauš)

THE MARKETING IN THE FINANCIAL SECTOR (Anton Korauš)

Výkonní manažéri komerčných bánk, akcionári, podnikatelia študenti majú možnosť sa v predkladanej publikácii zoznámiť s kľúčovou problematikou pri tvorbe s uplatňovaním dynamických – kreatívnych tvorivých marketingových stratégií vo finančnej sfére. Renomovaný a úspešne publikačne činný autor predkladá na knižný trh 2. vydanie publikácie pod titulom Financial marketing.

Okrem vymedzenia finančných a bankových pojmov, významu a charakterizovania terminológie uplatňujúcej sa vo finančnom a bankovom marketingu, orientuje autor sústredenú pozornosť na produktovú politiku, na inováciu a optimalizáciu bankového sektoru, riadiacu efektívnosť manažmentu. Uvádza marketingový informačný systém, poukazuje na záväznosť stratégie cieľového trhu, vyznačuje kritéria pri poskytovaní služieb, produktov a segmentáciu trhu. Charakterizuje komunikačné vnútropodnikové a vonkajšie informačné kanály, komunikačné kontakty, konkurenčné prostredie, akvizičné vzťahy i segmentáciu klientov. Hodnotí motivačné, odborné, kvalifikačné činitele obchodného personálu a strategické úlohy súvisiace s ďalším vývojom vo finančnom a bankovom sektore.

Do pozornosti uvádzame, že  knižná publikácia vyšla aj v slovenskej mutácii.

Na stranu: produktov.
Zobraziť stranu: 1 2 3 ... 8 »
Info Kontakt Dodanie tovaru

Sprint 2 s.r.o.

Copyright 2012 - 2024 © Sprint2.sk
Vytvárame internetové obchody - All4shop.sk Tvorba e-shopov