Nákupný košík je prázdny.

0 položiek
Spolu:
0,00 €
Vstúpiť
0 položiek (0,00 €)
 
 

Váš produkt bol vložený do košíka. Obsah Vášho košíka si môžete prezrieť kliknutím na Nákupný košík.

TipManažment výroby (A. Dupaľ a kol.)

Manažment výroby (A. Dupaľ a kol.)

Novo koncipovaná vysokoškolská učebnica Manažment výroby je výsledkom vedeckej, odbornej a pedagogickej práce kolektívu autorov, učiteľov či pedagógov na Katedre manažmentu výroby a logistiky, Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Jej cieľom je poskytnúť hlavne študentom fakulty nielen teoretické, ale aj praktické poznatky a skúsenosti učiteľov na katedre. Novší obsah, forma a štruktúra vysokoškolskej učebnice rešpektuje ako klasické súvislosti, ktoré sú prirodzené a adekvátne na základné pochopenie celého komplexu problémov typických pre manažment výroby, tak aj poznatky rozvojového charakteru, disciplín, moderných koncepcií či procesného riadenia, ktoré v súčasnom manažmente výroby navodzujú potrebu zmien.

18,- €
TipManažment (M. Majtán a kol.)

Manažment (M. Majtán a kol.)

Pojem manažment v súčasnosti, nie je iba módnou záležitosťou, ale pôsobí ako vecne ucelený a reálny faktor metódy v riadiacom systéme v kľúčovej podnikateľskej metóde, stratégie i úspechu. Autori v predkladanej vysokoškolskej publikácii poukazujú na užitočné i nevyhnutné nástroje a podrobujú analýze funkcie riadiaceho procesu, určujú krivku systémového vymedzenia a definíciu funkčnej pôsobnosti v organizačnej štruktúre podnikateľských subjektoch ozrejmujú základnú schému riadenia odvetvových zložiek v podnikateľských firmách, uvádzajú a charakterizujú komplexné súbory manažérskeho systému a subsystému riadenia. Mapujú poslanie, zhodnocujú vytvorenie komplexného sieťového podnikateľského systému a sféry trhovej ekonomiky, zhodnocujú obraz trhu, v jeho objeme, štruktúre, dynamike a konkurencie. Určujú strategický riadiaci, marketingový a kontrolný systém, inovácie produktov i vzťahy reprodukcie výroby a pomenovávajú ďalšie činnosti, ktoré predstavujú kreatívne a efektívne jadro podnikania a manažérskeho riadenia.

V poradí už ôsma doplnená a inovačne prepracovaná vysokoškolská učebnica, vzhľadom na jej aktuálny obsah, iste poslúži aj podnikateľom, ktorí sa zaujímajú o zlepšenie hodnôt – ukazovateľov rastu rentability a efektivity manažérskeho riadenia.

14,20 €
TipMedzinárodné obchodné financovanie (E. Jančíková)

Medzinárodné obchodné financovanie (E. Jančíková)

Pri obchodnom financovaní vzniká množstvo vzťahov, ktoré sú riešené rôznymi zmluvami, ktoré podliehajú rôznym jurisdikciám. Aj keď vo všeobecnosti sú veľmi dôležité jednotné zvyklosti a pravidlá, ktoré prijíma
Medzinárodná obchodná komora v Paríži, netreba zabúdať ani na aplikovanie príslušných právnych noriem jednotlivých krajín.

11,91 €
TipPolitika hospodárskej súťaže (M. Tokárová)

Politika hospodárskej súťaže (M. Tokárová)

Publikácia si kladie za cieľ prezentovať logicko-historický ako i komparatívno-dynamický prístup k analýze efektívnosti (alokačno-produkčnej ako i národohospodárskej) trhových štruktúr a dynamiky ich zmien. Zároveň chce, v danej oblasti ekonómie, prezentovať možnosti a ohraničenia diskrečnej hospodárskej politiky zameranej na podporu a ochranu konkurencie a jej mechanizmov, ktorá by mala byť konzistentná s požiadavkou zlepšenia konkurencieschoponosti ekonomiky ako celku.

12,10 €
TipKapitálová štruktúra podnikateľských subjektov (R. Sivák a kolektív)

Kapitálová štruktúra podnikateľských subjektov (R. Sivák a kolektív)

Významným predpokladom úspešného podnikania každého subjektu v trhovej ekonomike je objem a štruktúra kapitálu, ktorý má k dispozícii na podnikanie, ako aj podmienky, za ktorých môže získavať ďalší kapitál a meniť jeho súčasnú štruktúru. Objem a štruktúra používaného kapitálu vplývajú nielen na možnosti dynamického rozvoja podnikateľského subjektu, na objem a zvyšovanie jeho výkonov, ale – a to predovšetkým – aj na objem kapitálových nákladov, a tým priamo na výšku výsledkov hospodárenia.

16,50 €
TipTovaroznalectvo (A. Lacková a kolektív)

Tovaroznalectvo (A. Lacková a kolektív)

Vysokoškolská učebnica si kladie za cieľ poskytnúť základné informácie a poz-natky o charakteristike úžitkových vlastností produktov a ich vplyvu na konkurencie-schopnosť. Zaoberá sa tiež metódami hodnotenia produktov, ich významom a využívaním v obchodnej praxi, ako aj environmentálnymi požiadavkami na produkty
v priebehu celého životného cyklu a prístupmi v oblasti udržateľnej výroby a spotreby. Podrobne analyzuje požiadavky na balenie a skladovanie produktov. Pozornosť je tiež venovaná produktovým inováciám a ich uvádzaniu na jednotný európsky trh.

Konkurenčné prostredie trhu zákonite vyžaduje od výrobcov aj obchodníkov poznatky a vedomosti o jednotlivých komoditách, platnej legislatíve a systémoch zabezpečovania kvality a bezpečnosti. Z tohto hľadiska môže vysokoškolská učebnica slúžiť ako vhodná pomôcka nielen študentom, ale aj širokej odbornej verejnosti.

14,80 €
Info Kontakt Dodanie tovaru

Sprint 2 s.r.o.

Copyright 2012 - 2021 © Sprint2.sk
Vytvárame internetové obchody - All4shop.sk Tvorba e-shopov